Skipatrulje
FOR HJELP, RING OSS DIREKTE PÅ 92 87 22 72
Kontakt skipatruljen dersom noen er skadet
Skipatruljen i Skimore Oslo består av ansatte med medisinsk erfaring og kunnskap. Det er alltid skipatrulje på vakt når vi har åpent, som til enhver tid bærer radio med samband tilknyttet alle heisvakter, kassepersonale, driftsledere etc.
Retningslinjer ved skader:
-
Hvis det skulle skje en skade når man er på ski, eller du skulle se noen som er skadet: Ta kontakt med en av våre medarbeidere i bakken, gjerne heisvakter eller kassepersonalet. Husk å oppgi hvor den skadede er (hvilken bakke) så det ikke går ekstra tid til å lete etter vedkommende. Observasjoner om hendelsesforløpet vil vi gjerne ha fra vitner
-
Ring direkte til skipatruljen: 92 87 22 72
-
Skipatruljen vil komme til stedet og ta hånd om den som er skadet
-
Avhengig av skaden og hvor i anlegget skaden skjedde vil den som er skadet bli fraktet til enten;
-Skipatruljerommet på Toppsenteret, inngang på baksiden av bygget. Deretter privat bil eller ambulanse
-Wyllerområdet ved Wyllerstua. Deretter privat bil eller ambulanse
Husk Skivettregel NR 10:
HJELP TIL VED ULYKKER- Ved skader har enhver plikt til å hjelpe. Vitner og medvirkende plikter å oppgi personalia.
Vakttelefon: 92 87 22 72
SKIMORE APPEN
EN APP -
MANGE BRUKERE!
I Skimore-appen vil du oppdage en rekke nyttige funksjoner. Og som en av de få anleggene i verden, gir vi deg nå muligheten til å bruke telefonen som heiskort! Med appen kan du enkelt administrere medlemskap, kjøpe gjestepass, eller til og med booke tid i våre klatreparker og kjelkeutleie – alt på en praktisk og enkel måte.